Pitkästä aikaa

Heipsan taas pitkästä aikaa

On ollu hieman hiljaiseloa täällä, mutta oon hengissä kumminkin.

Oon täällä neuloskellu sukkia, aloitin neuloa paitaa, ja pari huivia olen saanu valmiiksi.

Paidan ohjeena mulla on Tin Can Knitsin flax light ohje ja se löytyy ilmasena Ravelrystä. Lankana mulla on Arwetta, värissä sininen (141) ja harmaa (954). Alotin sinisellä ja neuloin sillä siihen saakka kun sain erotella hihat ja siitä vähä alaspäin kunnes kerä oli lähes lopussa. Tähän vaiheesee saakka mulla mennyt 3 sinistä kerää. Loput siniset meinasin säästää hihoihin.
Oon nyt neulonu harmaalla ja meinasin neuloa siihe saakka kunnes helma on tarpeeksi pitkä että voin aloittaa resorin ja päätellä.
Tää on ollu kiva peruspaita näin ns alottelijalle, vannotin viel joku aika sitte että en varmana tuu tekee mitään paitaa ikinä itelleni mutta sit onki paita puikoilla.

Tässä linkki vielä ohjeeseen
https://www.ravelry.com/patterns/library/flax-light

Oon myös tehny pari sellaista simppeliä hartiahuivia. Aloitetaan 3 silmukalla ja siinä tehdään langankierroilla lisäyksiä molemmissa sivuissa. Tän voi tehä periaatteessa mistä langasta vaan

Linkki ohjeeseen
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/04/26/neulo-yksinkertainen-ja-ilmava-hartiahuivi


Kommentit

  1. Ihan niinko oisin joskus sanonu ettei koskaan pidä sanoa ei koskaan... Vai miten se menikää? Ilon kautta juunou ;)
    Odotan näkeväni valmiin paidan kohta käytössä. Toivottavasti pian päästään taas kahvittelemaan ja tikkuamaan kahvittelun lomassa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä se paita joskus valmistuu. Ainaki toivon mukaan.
      Itsekin toivon että päästäis taas pian kahvittelee ja neulomaan. Alkaa olla elukat jo tylsää seuraa

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit